Üzletviteli támogatás
Szakértő csapatunk havonta egy részletes vezetői összefoglalót készít, amiben a vezetést tájékoztatja a cég eredményeiről, fontosabb mutatókban bekövetkezett változásokról, intézkedési javaslatokról.
A posta beérkezésétől a vezetői jelentés készítéséig minden szerződésben egyeztetett adminisztrációs tevékenységet elvégzünk Ön helyett, és mindemellett vállaljuk, hogy kérdéseire gyorsabb válaszokat adunk, mint amit megszokott.
A célunk, hogy ügyfelünk csak azzal foglalkozzon, amire a cégét létrehozta, a többi terhet mi levesszük a válláról.
Amennyiben a havi könyvelési, kontrolling és adminisztrációs csomagunkat veszi igénybe, a szerződött havi díjunk tartalmazza a SmartOne szoftver használati díját is.
Példaként kintlévőség kezeléssel segítünk a lejárt követeléseket csökkenteni, továbbá a készlet és szállítóállomány optimalizálását is elvégezzük, így biztosítva hosszú távon a magasabb rendelkezésre álló pénzállományt.